rosfest på Fredriksdal








mellan den 3-4 juli var det rosfest på Fredriksdal. Jag blev erbjuden att ha ett eget stånd där jag fick sälja mina virkade bakelser. Det var väldigt kul och nästan alla som gick förbi sa något uppmuntrande. Christer Hendriksson som spelar Kurt Wallander i Wallanderfilmerna var där och var rosguide. På lördagen gick han förbi mitt stånd och tyckte att tårtorna var söta, nästa dag innan han skulle ge sig av hann jag precis springa ifatt han för att ge honom en tårta. Han blev glad men jag blev nog gladare. Jag är nämligen lite av ett Wallanderfan, har nog sett alla filmer och så fort det kommer ut en ny ser vi den direkt. Kul minne!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilka underbara tårtor och bakelser! Jag är glad att du hittade till min blogg så jag hittade hit. :-)

2010-08-01 @ 16:32:06
URL: http://borghoffskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0